Kontroverzná Sisa Sklovská sa bráni: Na nič sa nehrám!

Skúsená spevácka diva presvedčila všetkých, že miesto v porote si zaslúži!

Účasť Sisy Sklovskej v speváckej šou X Factor spôsobila obrovský rozruch. O známej opernej dive sa často rozpráva najmä v súvislosti so škandálmi a vzťahom s jej manželom Jurajom Lelkesom. No ako už počas prvých nakrúcaní ukázala, niet pochýb, že Sisa je profesionálka hodná miesta medzi štvoricou porotcov.

Zo spoločnosti svojich kolegov z poroty bola nadšená a tvrdí, že už od prvého momentu medzi nimi fungovala tá správna chémia: „Zaujímavé je na tom to, že náš štyroch dali dokopy a musím povedať, že sa to podarilo, pretože  si strašne rozumieme. Hneď v prvý deň to hralo a ten, kto nás dával dohromady, asi vedel, prečo to robí. Nikomu nepovedal, akými máme byť, proste to vyplynulo z nás.“

Sisa Sklovská sa podľa vlastných slov na nič nehrá ani v súkromí a je sama sebou aj pri hodnotení výkonov účinkujúcich: „V X Factore som naozaj za Sisu Sklovskú, som to proste ja. Čo sa týka oblečenia, stylingu, aj hodnotenia. Hodnotím všetko z profesionálnej speváckej stránky.“

Počas náročných kastingových kôl si museli porotcovia vypočuť výborných spevákov, z ktorých môžu byť jedného dňa hviezdy, ale aj šokujúce prípady netalentovanosti: „Niekedy sú tam prípady, kde mi až spadla sánka a musela som si ju sama posunúť naspäť. Akí ľudia sem dokážu prísť, exhibicionisti, ale tým zlým spôsobom, že neviem pochopiť, ako dokážu vôbec vystúpiť na javisko.“

O tom, čo všetko Sisu prekvapilo, sa dozviete v rozhovore so známou speváčkou a porotkyňou X Factoru v priloženom videu.

Sisa Sklovská je považovaná za jednu z najkontroverznejších porotkýň speváckej šou X Factor. Popredná česko – slovenská spevácka diva s jedinečným vokálnym prejavom a unikátnymi dispozíciami na striedanie rôznych hlasových polôh a žánrov, pochádza zo Žiliny. Po štúdiu na gymnáziu a na konzervatóriu v Žiline pokračovala v štúdiu operného spevu na Vysokej škole múzických umení v Bratislave. Po jeho ukončení pôsobila päť rokov ako sólistka Opery SND a vytvorila množstvo mezzosopránových rolí. Počas svojej doterajšej kariéry spolupracovala s orchestrami na Slovensku, Čechách, Spojených štátoch amerických. Doteraz vystupovala v USA, Argentíne, Egypte, Vietname, Veľkej Británii, Nórsku, Belgicku, Dánsku a Rakúsku.

Chceš byť hviezda? Oto Klempíř vie ako na to!

Sexidol Ondřej Brzobohatý: Učaruje slovenským fanúšičkám?

Exkluzívne FOTO z koncertu porotkyne X Factoru Celeste Buckingham!